płaski brzuch od zaraz

PŁASKI BRZUCH OD ZARAZ!

Do lata coraz bliżej, a Ty chcesz chodzić w bikini? Starasz się usunąć zbędne kilogramy, ale nie wiesz w jaki sposób? Twoją największą zmorą jest brzuch i nie wiesz co z nim zrobić? Podpowiemy Ci, jakie są najbardziej efektowne ćwiczenia na brzuch i co zrobić, aby był płaski!

Co konsumować, aby mieć płaski brzuch?

Odchudzanie to bardzo złożony proces, w którego skład wchodzi wiele czynników. Najważniejsze z nich to dieta oraz ćwiczenia. Jeśli myślisz, że głodówka sprawi, że Twój brzuch będzie płaski to jesteś w błędzie. Aby mieć płaski brzuch musisz pamiętać o tym, aby jeść regularnie. Pokarmy spożywane w regularnych odstępach czasu nie będą powodowały niepotrzebnego opuchnięcia brzucha, a także będą łatwiej i szybciej trawione. Do swojego menu dołącz płatki owsiane oraz siemię lniane. Produkty te zapobiegają zaparciom i zdziałają, że szybciej będziesz najedzona. Do codziennego menu dołącz także odpowiednią porcję warzyw. Na topowej liście wśród warzyw znajduje się cukinia, sałata i ogórek. Warzywa te mają zaledwie około 12 kcal w 100 gramach!

Zapomnij o tłustych daniach! Jeśli chcesz, aby Twój brzuch był płaski musisz zapomnieć o tłustych i słodkich posiłkach. Wyklucz fast foody, tłuste wędliny oraz mięsa. Korzystaj z dobrodziejstw warzyw oraz owoców. Świetnym wyborem jest marchew, dynia, kiwi oraz brzoskwinia. Zawierają one ogromną ilość beta-karotenu oraz witaminy C – dzięki nim polepszysz swoje samopoczucie a także wygląd skóry.
Selen jest pierwiastkiem, który wspomaga walkę z otyłością, a także z różnymi nowotworami. Źródłem selenu są owoce morza – krewetki, małże, homary, ostrygi, a także ryby morskie i słodkowodne.

Słodkie pokusy w diecie

Słodkie przekąski możesz zastąpić np. suszonymi owocami. Pomimo tego, że są tuczące to świetnie działają na układ trawienny i przeciwdziałają nadmiernemu opuchnięciu brzucha. Jesteś nałogowym pożeraczem słodyczy? Zastąp je suszonymi morelami i śliwkami, gorzką czekoladą czy arbuzem.

Ćwiczenia

Nie wystarczy robić powszechne brzuszki, aby posiadać płaski brzuch. Żeby wyszczuplić talię oraz niższe partie brzucha, musisz zagrzać do pracy wszystkie mięśnie. W jaki sposób? Wprowadź do swojego treningu różne ćwiczenia typu pilates. Jeśli posiadasz w domu hula-hoop wystarczy kręcić nim około 20 minut dziennie, aby szybko zobaczyć efekty. Ćwiczenie to pomaga wyrobić talię osy. Równie dobrym ćwiczeniem na talię jest twister.

3 triki na płaski brzuch w minutę

Buty na obcasie – myślisz, że to niemożliwe? Zakładanie szpilek to sprytny patent na płaski brzuch! Dzięki butom na obcasie sylwetka wygląda na wyższą i szczuplejszą. Ponadto dobrze jest chodzić w szpilkach, ponieważ są bardzo kobiece i dodają seksapilu.
Dbaj o postawę – Twój brzuch ma szansę stać się bardziej płaski w jeden moment – wystarczy, że wyprostujesz plecy. Jeśli się garbisz, wyglądasz na niższą, a brzuch się uwydatnia. Dlatego prostuj się, sylwetka nabierze lekkości, a brzuch stanie się mniej widoczny.
Bielizna wyszczuplająca – to prędki sposób na wyretuszowanie fałdek na brzuchu. Dobrze sprawdzi się jeśli chcesz nałożyć opiętą sukienkę na ważne wydarzenie.

Dodaj komentarz