płaski brzuch od zaraz

PŁASKI BRZUCH OD ZARAZ!

Do lata coraz bliżej, a Ty chcesz chodzić w bikini? Starasz się usunąć zbędne kilogramy, ale nie wiesz w jaki sposób? Twoją największą zmorą jest brzuch i nie wiesz co z nim zrobić? Podpowiemy Ci, jakie są najbardziej efektowne ćwiczenia na brzuch i co zrobić, aby był płaski!

Co konsumować, aby mieć płaski brzuch?

Odchudzanie to bardzo złożony proces, w którego skład wchodzi wiele czynników. Najważniejsze z nich to dieta oraz ćwiczenia. Jeśli myślisz, że głodówka sprawi, że Twój brzuch będzie płaski to jesteś w błędzie. Aby mieć płaski brzuch musisz pamiętać o tym, aby jeść regularnie. Pokarmy spożywane w regularnych odstępach czasu nie będą powodowały niepotrzebnego opuchnięcia brzucha, a także będą łatwiej i szybciej trawione. Do swojego menu dołącz płatki owsiane oraz siemię lniane. Produkty te zapobiegają zaparciom i zdziałają, że szybciej będziesz najedzona. Do codziennego menu dołącz także odpowiednią porcję warzyw. Na topowej liście wśród warzyw znajduje się cukinia, sałata i ogórek. Warzywa te mają zaledwie około 12 kcal w 100 gramach!

Zapomnij o tłustych daniach! Jeśli chcesz, aby Twój brzuch był płaski musisz zapomnieć o tłustych i słodkich posiłkach. Wyklucz fast foody, tłuste wędliny oraz mięsa. Korzystaj z dobrodziejstw warzyw oraz owoców. Świetnym wyborem jest marchew, dynia, kiwi oraz brzoskwinia. Zawierają one ogromną ilość beta-karotenu oraz witaminy C – dzięki nim polepszysz swoje samopoczucie a także wygląd skóry.
Selen jest pierwiastkiem, który wspomaga walkę z otyłością, a także z różnymi nowotworami. Źródłem selenu są owoce morza – krewetki, małże, homary, ostrygi, a także ryby morskie i słodkowodne.

Słodkie pokusy w diecie

Słodkie przekąski możesz zastąpić np. suszonymi owocami. Pomimo tego, że są tuczące to świetnie działają na układ trawienny i przeciwdziałają nadmiernemu opuchnięciu brzucha. Jesteś nałogowym pożeraczem słodyczy? Zastąp je suszonymi morelami i śliwkami, gorzką czekoladą czy arbuzem.

Ćwiczenia

Nie wystarczy robić powszechne brzuszki, aby posiadać płaski brzuch. Żeby wyszczuplić talię oraz niższe partie brzucha, musisz zagrzać do pracy wszystkie mięśnie. W jaki sposób? Wprowadź do swojego treningu różne ćwiczenia typu pilates. Jeśli posiadasz w domu hula-hoop wystarczy kręcić nim około 20 minut dziennie, aby szybko zobaczyć efekty. Ćwiczenie to pomaga wyrobić talię osy. Równie dobrym ćwiczeniem na talię jest twister.

3 triki na płaski brzuch w minutę

Buty na obcasie – myślisz, że to niemożliwe? Zakładanie szpilek to sprytny patent na płaski brzuch! Dzięki butom na obcasie sylwetka wygląda na wyższą i szczuplejszą. Ponadto dobrze jest chodzić w szpilkach, ponieważ są bardzo kobiece i dodają seksapilu.
Dbaj o postawę – Twój brzuch ma szansę stać się bardziej płaski w jeden moment – wystarczy, że wyprostujesz plecy. Jeśli się garbisz, wyglądasz na niższą, a brzuch się uwydatnia. Dlatego prostuj się, sylwetka nabierze lekkości, a brzuch stanie się mniej widoczny.
Bielizna wyszczuplająca – to prędki sposób na wyretuszowanie fałdek na brzuchu. Dobrze sprawdzi się jeśli chcesz nałożyć opiętą sukienkę na ważne wydarzenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *